Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Ο ΟΛΙΓΑΡΧΗΣ


Απ΄ την Ρωσία έφτασα
Πόντιος δηλωμένος,
φίλος του Πούτιν κολλητός
μάγκας και ματσωμένος.
Ξενοδοχείο αγόρασα,
τον τιμημένο ΠΑΟΚ,
Πρόεδρος είμαι ισχυρός
κι ό,τι γουστάρω κάνω.
Αγόρασα του λιμανιού
το ένα δέκατο πέμπτο,
και την ΣΕΚΑΠ αγόρασα
και τον “Λαμπράκη” φερ τον.
Θα γίνω και πολιτικός,
όταν θα μάθω γλώσσα,
μα μέχρι τότε φίλοι μου,
ας κάνω και την κλώσα.
Έχω όμως άποψη τρανή
για Τσίπρα, Μητσοτάκη,
τον πρώτο τον ακολουθώ,
ο άλλος ειν΄ γατάκι.
Ο πρώτος μου εχάρισε,
λεφτά με το τσουβάλι,
γι αυτό κι εγώ τον βοηθώ
την εξουσία να πάρει.
Ο δεύτερος που μου κολλάει
και όλο με στριμώχνει,
πρωθυπουργία δεν θα δει,
ο χρόνος του τελειώνει.
Γιατί ολιγάρχης είμαι εγώ,
δεν είναι διόλου αστείο
κι αν δεν με πιστεύετε,
ρωτήστε και τον θείο,
αυτόν που τώρα κυβερνά
την πρώην Σοβιετία,
κι έχει τα ρούβλια με ουρά,
έχει και εξουσία.
Γι αυτό και με ξαμόλησε
σε τούτη την Ελλάδα,
που ο λαός της κάνει κρα
για λίγη φασολάδα.
Είναι ευκαιρία τώρα δα
που τα λεφτά τελειώνουν
να αγοράσω μπιρ-παρά
όλη τη Βόρεια Ελλάδα.
Κι ας τους χαζούς του ΣΥΡΙΖΑ
να λεν για επενδύσεις,
θα ρθει κι αυτών η ώρα τους,
όταν θα χω γενεί τρανός,
μήτε στο δρόμο θα τους δεις
μήτε θα απαντήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: