Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

ΚΑΡΠΑΘΟΣ


Σαν ξημερώνει στο νησί
κι ο ήλιος ξεπροβάλει,
η θάλασσα κι ο ουρανός
γίνονται ευθύς ζευγάρι.
Η θάλασσα κι η αμμουδιά
και τα λευκά σπιτάκια
φωτίζονται κι αστράφτουνε
μου διώχνουν τα μεράκια.

Κάρπαθός μου παινεμένη
και στον κόσμο ξακουσμένη.
Κούπα μου μονοβασιά,
θα γυρίσω μια βραδιά.

Ξημέρωμα στην Κάρπαθο
γλυκαίνει την καρδιά σου,
μέχρι της Λάστου την κορφή
γίνεται όλη δικιά σου.
Της Έλυμπος παράδοση,
θάλασσα της Αρκάσας
και όμορφές μου Μενετές,
αχ να μουνα κοντά σας.

Κάρπαθός μου παινεμένη
και στον κόσμο ξακουσμένη.
Κούπα μου μονοβασιά,
θα γυρίσω μια βραδιά.

Των Πηγαδιών λιμάνι μου,
όμορφα Μεσοχώρια
και Όθος μου που σαι ψηλά,
γιατί να ζούμε χώρια.
Σπόα, Βωλάδα και Πυλές
κι Απέτρι μου θυμήσου,
πόσα ξενύχτια και γιορτές
κάναμε στην αυλή σου.

Κάρπαθός μου παινεμένη
και στον κόσμο ξακουσμένη.
Κούπα μου μονοβασιά,
θα γυρίσω μια βραδιά.

Marinero

Δεν υπάρχουν σχόλια: